vineri, 5 iulie 2013

Cea mai buna scrisoare de despartire - relatii reloaded


”Hey iubitule!
Ghici cine și-a lăsat Facebook-ul deschis pe calculator și a primit un mesaj de la Keisi? DA chiar tu! :))) Dar nu te îngrijora. Nu am stricat  sau dereglat nimic. Defapt am fost destul de draguță și ți-am împachetat lucrurile! Chiar am inventat un elegant și frumos joc, întrucât îti cunosc pasiunea și interesul pentru a cauta lucruri (cum ar fi  alte fete). Iată unde îți vei găsi lucrurile: 
  • Hainele tale sunt acolo unde ne-am întâlnit prima dată
  • Jocurile tale video sunt acolo unde ne-am sărutat întâia dată
  • Laptopul tău este acolo unde am cumpărat împreună primul joc video
  • Tv ul tău este acolo unde am mers în majoritatea timpului
  • Orice altceva, incluzând fotografiile vieții noastre  din ultimii doi ani sunt ACASĂ LA KEISI!
Distracție! O, dar în timp ce eu nu am deteriorat nimic, nu pot garanta  că ceilalți nu le vor găsi. Vânătoare plăcută!”


Sursa : yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu